Englishpolski

Wykład: O cinematikach słów kilka, czyli z czym to się je.

Sobota, godzina 11:15 (60 minut)

Czym są cinematiki, jak je tworzymy, po co właściwie są, czy przydają się w promocji gier. Kto potrzebuje dobrego cinematiku? Ile to wszystko kosztuje, ile czasu potrzeba? Krótka, chwilami mrożąca krew w żyłach opowieść z happy endem.

Wychodząc od cinematików, prelegent postara się Wam także przybliżyć pracę w Studiu Animacji. Działanie na wielu polach, śledzenie rozwoju nowych technologii i nieustannie pogoń za czymś nowym. Poopowiada o procesie twórczym (od konceptu do efektu finalnego), oraz o tym co może inspirować i być wykorzystane w czasie takiej pracy.

Michał Azarewicz

Od początku bytności w Platige Image związany z działem Animacji i VFX, pracował przy „Godfire: Rise of the Prometeus„, „Ambition” dla Europejskiej Agencji kosmicznej i projektach Allegro: „Starości Axolotla” Jacka Dukaja, a także „Legendach Polskich„. Dodatkowo zajmuje się promocją i medialnym szumem wokół każdego cinematiku czy projektu specjalnego przygotowanego przez Platige. Odpowiada także za kontakty z mediami, oraz kontakty międzynarodowe. Wolne chwile poświęca na pochłanianie popkultury w każdym wydaniu i granie na konsoli.

Podziel się ze znajomymi: