img img img img

Marek Mirczyński

Accenture

Business Intelligence & Analytics w praktyce

Jako uczestnik warsztatów będziesz miał okazję wcielić się w rolę Analityka Danych Biznesowych jednej z globalnych firm z branży handlowej. Poznasz architekturę najnowszych rozwiązań Business Intelligence opartą o rozwiązania Cloud oraz sposoby analizy, modelowania i wizualizacji danych. Jako uczestnik będziesz mógł stworzyć prostą wizualizację danych oraz podjąć się samodzielnej analizy za pomocą najnowszych narzędzi analitycznych.

Wymagania

 

Marek Mirczyński

Absolwent kierunku Informatyka i Ekonometria na Wydziale Zarządzania Uniwersystetu Gdańskiego. Obecnie Konsultant w Accenture w obszarze Business intelligence realizujący projekty dla klientów z sektora FMCG. Marek specjalizuje się w technologii SAP BusinessObjects i TIBCO Spotfire. Na przestrzeni ostatnich 6 lat zdobywał doświadczenie realizując różnorodne projekty związane z analizą danych dla dużych klientów zagranicznych. Pasjonują go nowe technologie oraz wizualizacja danych.