img img img img

Business Intelligence & Analytics w praktyce

Accenture

Business Intelligence & Analytics w praktyce

Jako uczestnik warsztatów będziesz miał okazję wcielić się w rolę Analityka Danych Biznesowych jednej z globalnych firm z branży handlowej. Poznasz architekturę najnowszych rozwiązań Business Intelligence opartą o rozwiązania Cloud oraz sposoby analizy, modelowania i wizualizacji danych. Jako uczestnik będziesz mógł stworzyć prostą wizualizację danych oraz podjąć się samodzielnej analizy za pomocą najnowszych narzędzi analitycznych.

Wymagania

 

Marek Mirczyński

Absolwent kierunku Informatyka i Ekonometria na Wydziale Zarządzania Uniwersystetu Gdańskiego. Obecnie Konsultant w Accenture w obszarze Business intelligence realizujący projekty dla klientów z sektora FMCG. Marek specjalizuje się w technologii SAP BusinessObjects i TIBCO Spotfire. Na przestrzeni ostatnich 6 lat zdobywał doświadczenie realizując różnorodne projekty związane z analizą danych dla dużych klientów zagranicznych. Pasjonują go nowe technologie oraz wizualizacja danych.

Bartosz Łuszczyk

Absolwent Inżynierii Oprogramowania i Systemów Informacyjnych na wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oraz Zarządzania Przedsiębiorstwem IT w Szkole Głównej Handlowej. Posiada praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania projektami, budowania, integracji i rozwoju systemów IT na globalną skalę. Przez wiele lat związany z rozwiązaniami Business Intelligence, Data Management & Analytics. Doświadczenie zdobywał pracując dla największych międzynarodowych korporacji. Obecnie jest Managerem w Accenture, gdzie wspólnie z zespołem realizuje projekty z obszaru BI & Analytics dla globalnych klientów.

Kamil Sielańczyk

Właściciel biznesowy platform analitycznej dla Sprzedaży I Marketingu w międzynarodowej grupie. Menadżer projektu, w którym odpowiada za dostarczanie rozwiązań analitycznych klasy E2E. Architekt modeli bazodanowych z 9-letnim doświadczeniem w projektach Hurtowni Danych i rozwiązań Business Intelligence oraz z 2-letnim doświadczeniem w obszarze analizy zachowań klientów cyfrowych. Aktualnie skupiony na technologiach Machine Learning I BigData.